Bijna is het weer zover, Bientôt un nouveau départ - Reisverslag uit Bourseul, Frankrijk van Louise (Loes) Pauwels - WaarBenJij.nu Bijna is het weer zover, Bientôt un nouveau départ - Reisverslag uit Bourseul, Frankrijk van Louise (Loes) Pauwels - WaarBenJij.nu

Bijna is het weer zover, Bientôt un nouveau départ

Door: louise Pauwels

Blijf op de hoogte en volg Louise (Loes)

15 April 2017 | Frankrijk, Bourseul

Binnenkort vertrek ik weer voor een nieuw avontuur naar Oeganda, om daar weer mijn steentje bij te dragen aan Hospice Africa Uganda. Dit jaar zal ik niet gaan tolken tijdens de praktijkstage voor de franstalige afrikaanse studenten, maar zal ik een inventaris gaan maken van alle donors en patienten van HAU. Al deze informatie ga ik verzamelen in zowel Kampala, als Mbarara en Hoïma. Met veel plezier laat ik jullie weer een stukje meereizen.

Bientôt c'est le départ pour une nouvelle aventure en Ouganda, ou je vais porter un peu d'aide à Hospice Africa Uganda. Cette année je ne serai pas l'interprète pour des étudiants francophone africains, mais je vais faire l'inventaire de tous les donateurs et tous les patiënts de HAU. Je chercherais toutes les informations à Kampala, Mbarara et Hoïma. C'est avec plaisir que je vous fais voyager un peu avec moi.

• 15 April 2017 - 17:41

Betty:

Ha die Louise,

Geweldig, op naar een nieuwe Oeganda trip! Ongelooflijk goed werk wat jullie daar allemaal doen. Bewondering voor, oprecht! Kan alleen maar zeggen, go for it 'girl'!
    P.S.: Dank voor de galette nog:)

Betty xxx

• 15 April 2017 - 18:20

Fons Pauwels:

Louise wij wensen je een zeer voorspoedige reis Top dat je dii doet.

Groet Nanda en Fons

• 15 April 2017 - 18:56

Aag Wouters:

Fantastisch Loes !
    Geen woorden maar daden........
    Ik wens je heel veel succes.

Groeten Aag

• 15 April 2017 - 23:19

Joke:

Ha Loes,
    Geweldig dat je dat gaat doen.
    We zullen je met plezier volgen.
    Heel veel succes!
    Warme groeten,
    Joke en Ad

• 16 April 2017 - 00:34

Theresian:

Ik ga je verhalen weer volgen

• 16 April 2017 - 10:59

Tineke:

Heel veel succes daar we lezen de verslagen wel die je daarvan maakt gr uit Eersel

• 21 April 2017 - 14:42

Christine Pilloy:

Merci pour ce partage Louise !
    Je te souhaite le meilleur pour ce voyage !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Louise (Loes)

D'origine cadre médico-sociale je suis Réflexologue plantaire/ Psycho-généalogiste et Praticienne énergétique. Depuis 5 ans je vais en Ouganda pour aider Hospice Africa Uganda comme interprête pour des étudiants francophones africains en formation de soins palliatifs à HAU à Kampala (médecins, infirmiers etc.) En 2017 j'ai commencé l'inventaire des donateurs et de tous les photos des patients de Hospice Africa Uganda depuis la fondation en 1993. Cette année je serai tout le mois de mai en Ouganda pour continuer le travail Van oorsprong Pédagogue sociale kader binnen de medisch-sociale sector, ben ik nu voetzoolreflex-/énergétisch therapeute en Psychogenealogiste. Woon en werk sinds 1988 in Frankrijk. Lid van Hospice Africa (Soins Palliatifs) France ga ik sinds 5 jaar eens per jaar naar Oeganda als vrijwilligster voor Hospice Africa Uganda, onder andere als tolk gedurende het praktijkgedeelte van de opleiding voor palliatieve zorg voor franstalige afrikaanse artsen en verpleegkundigen. Afgelopen jaar maakte ik de inventaris op van alle financiéle donors en van de foto's van patiënten vanaf de oprichting van Hospice Africa Uganda in 1993. Dit jaar zal ik de hele maand mei in Ouganda zijn om mijn werk als vrijwilligster voort te zetten.

Actief sinds 08 April 2016
Verslag gelezen: 326